| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009-10-26 |
分類: 未分類 |
原來無媽媽的日子真系好慘,,
咩鎖碎既事都要我做,,
平時睇媽媽做就好簡單,,
但系原來自己做就好難,,,
媽媽真系好偉大`
今日素素生日去左唱k,,
吾知點解無以前咁好玩,,唉`
而且我又有d攰-3-^
不過都要祝素素
生日快樂!!!
|
| 發表時間:2009-10-26 02:36 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-10-21 |
分類: 未分類 |
嗚,,我心愛既電腦壞左\''
佢又吾肯拎落去整,,
又要細佬考完試仙可以拎落去,,
要等到下星期''-v-''
留cm俾我a,,
|
| 發表時間:2009-10-21 03:04 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-10-15 |
分類: 未分類 |
今日番到去,,超忙''
手都味停過係到做通識~..
經濟今日測驗就今日仙知,,
溫都味溫過,,
ー次室咁多野入腦~,,
頭都爆-.-''
今日既測驗真係吾洗岩住合格''
唉,,( 真係好無大志 )
then,,同miss影上,,
得幾個女仔同miss影''
真係慘啦!,,
then,,放學,,
去左打波,,
打左震就番上去''
彈琵琶~,,
鳴..俾人罵tim~
好怏就到5點幾lu,,
放左學,,去左吾知邊到坐左震''
番屋企lu,,
|
| 發表時間:2009-10-15 08:27 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-10-14 |
分類: 未分類 |
今日早上吾係咁開心 =[
做咩都冇哂心機~..
不過,,第二堂就開心番哂!,,
通識調左位,,最前個位''
太前吾係咁好囉!
lunch,,去左吾知咩室到玩,,
跑死人,,太刺激啦!..
吾小心整親,,好似d微思血管爆左''
痛死-.-''
好努力咁學習玩factbook,,
=]
今日吾洗補課就真係太好啦!
happy,,
今日吾知咩日字,,
周街都有人係到派jolly snandy~,,
|
| 發表時間:2009-10-14 05:18 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-10-13 |
分類: 未分類 |
毎ー天總是提不到精神上學''
吾想再咁樣落去''
點樣仙至可以改變a,,
唉,,今日,,
上既堂好悶,,
p.e 跳高成功跳到100''=]
|
| 發表時間:2009-10-13 04:11 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 54 | »
|