| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009-10-12 |
分類: 未分類 |
今日朝早先睇到個sms,,
馬上換3番學''
點知,,我又要等lu~,,
算吧! =]
今日個書包好重a,,
吾記得今日吾洗上普通話''
本書好厚a.a 白拎1趟tim~
小食真令人回味,,
今日,,哈xd''
|
| 發表時間:2009-10-12 07:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-10-10 |
分類: 未分類 |
天氣終於開始有點涼快''=}
今日聼新聞話香港冬天的溫度不會有12度以下''
冇la,,我最愛既冬天快要離開我la._.
晏就,,睇 [ 宮 ]
呢圖野都幾好睇,,不錯不錯''
then,,今日同媽落左荃灣''
買吾到我想買既野囉!-.-
|
| 發表時間:2009-10-10 08:41 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-10-08 |
分類: 未分類 |
表姐同佢 b fd走了,,
時間真係快,,
佢b fd 真係,,- -
經濟'' miss今日好開心; ]
佢碩士畢業lu~''
下星期影上,,留念><
中文做綜合''
作得好快^^''
then,,去練琵琶''
今日終於拎左琵琶番屋企,,
超級爆重''
如果有人幫我拎就好啦!
好可惜,,,
番屋企要惡補下la,,
頭痛 ; [
|
| 發表時間:2009-10-08 08:22 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-10-07 |
分類: 未分類 |
今日都吾知搞咩,,
點書個震,,竟然吾記得-v-''
溫得咁辛苦~,~
可能今朝仲味訓醒,,
有點心不在然,,- -''
咩都吾記得拎''
企業我都依家都吾知佢up咩''
健康都過得幾快,,
than,,社員大會''
爆頭-.-''
有兩粒糖,,呵呵xd''
then,,補課''
如果天日可以早d番屋企就好la<,,
想訓番餐飽''
|
| 發表時間:2009-10-07 08:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-10-06 |
分類: 未分類 |
頭痛也 ; [
喉嚨好吾舒服;[
上左3堂都係咁眼訓,,
攰>..<''
晏就,,去左彈琵琶''
琵琶走哂音''
真搞笑,,哈=.=
太好la,,今個月吾洗當3日''
1日~ happy,,都係嘖手-v-''
放學,,
同素素去葵興影學生上''
傾傾傾,,
今日單新聞,,,,.....
|
| 發表時間:2009-10-06 07:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 54 | »
|