| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009-10-05 |
分類: 未分類 |
今日超級趕呀!番到去學校都搭10-.-
死火啦! 吾見左個牌,,要倖20蚊-.-
自己真係大頭煆呀!
英文今日要測驗''
好難呀!
隔離吾洗睇啦! 笨蛋1個=.=
唉,,我決定放棄啦!
數學堂''個呀sir教書好快''
我連第4課都吾知佢up咩''-/\-
部冷氣凍到想死''-.-
我快要變雪條啦!
好采有小楡溫暖既手''
經濟個miss冇番''happy,,
送左份禮物俾呀飯''
防狼器''><
睇得又玩得''真係可愛啦!
傾下傾下都食飯lu~
放學''
今日係第1堂既普通話''
都吾錯吾錯既''
不過,,又要用$去買書''
-___________-''
|
| 發表時間:2009-10-05 09:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-10-05 |
分類: 未分類 |
-.-今日超趕'',,番到學校都搭10''-.-
死火啦! 吾見左個牌'' 要俾20蚊-/\-
自己真係大頭蝦喔!~
英文測驗...吾識a,,好難a,,
隔離金毛,,唉,,睇佢真係死得人啦!
唉,,決定放棄啦!-.-
數學堂,, 我地咁快就要教到第4課''
我連第3課都吾知佢講咩-.-
部冷氣又凍到我變雪條''
好彩有小楡溫暖既手0.0''
經濟miss今日冇番''
咁我就送左份禮物俾呀飯''
防狼器''-333333-
真可愛''又搞野''
傾震計就食飯lu~
放學''
上普通話''
不錯不錯''><
又要用$$去買書啦!
-_______________-''
|
| 發表時間:2009-10-05 09:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-10-04 |
分類: 未分類 |
論番沉日''
屋企對面山有好多人上黎玩,,-.-
顯得很熱鬧呢!=]
見到人地玩得咁開心,,
自己都好似俾人困住左咁''-.-
算吧!係屋企食野,,
媽又do左好多野,,食到我就快飽死''
而且我仲do左曲奇
至少比上次整得好食,,=]
今晚又要趕功課lu,,
天日英文測驗又仲味溫tim''
今晚要++油,,
|
| 發表時間:2009-10-04 07:46 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-10-03 |
分類: 未分類 |
講番沉日''
寂寞了兩天,,沉日都出左去,,
我地搭mtr個震,,,,,,,,,,見到,,
今日都見到好多識既fd~
-.-去左旺中行,,
悶,,-_____-
知後就落左去荃灣買材料''
全日都過得好慢呀!..
3/10
中秋節快樂喔!
|
| 發表時間:2009-10-03 05:27 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-09-30 |
分類: 未分類 |
番埋今日學,,天日都吾洗番學lu~
感覺1d都吾覺得興奮~,,
嗚嗚,,冇得去~''
9月真係多人生日..
4天既假期,,總會過得特別快!
p.s 芽菜 生日大快樂~! |
| 發表時間:2009-09-30 08:46 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 54 | »
|