| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009-09-29 |
分類: 未分類 |
今日朝早又落雨=.=''
對襪濕哂'0'
這種感覺真令人覺好吾舒服a,a''
如果天日吾哂番學就好啦!-.-
then,,落禮堂聼講座''
悶~
今日呢幾堂都過得都幾怏a,,
天日係咁就好la,,~
不過,,天日都吾洗補數學''
好開心a><''
p.s,大姐生日大快樂a,,
|
| 發表時間:2009-09-29 07:13 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-09-28 |
分類: 未分類 |
黑色星期1~
今朝9点幾到我,so,豆腐,朱古カ俾莫xx罵''
我地都係係到等人姐''
唉'' #$%#^&%....
up左震''就叫我地拎手冊俾佢''
仲叫我地lunch個震去罰企''
遲到1分鐘就缺点一個''
-________________-''
經濟今日要測驗''
我個惱都吾知諗緊咩,,
大部分既題目都係問非所答''
我諗我份測驗有冇1半係岩既呢,,''
功課又岩1半半''
唉''真係好困難''
企左好耐呀!攰死人,,
下雨天,,我不喜歡!
對鞋濕哂''天日都吾知着咩番學''
|
| 發表時間:2009-09-28 05:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-09-26 |
分類: 未分類 |
好悶a,,
全日都係屋企,,無所事事''
我真係好想做我今日想做既野''
但係都係得過諗''
今日訓左好耐''
好滿足a..><''
下個星期1要測驗''
天日又要溫書=.=''
|
| 發表時間:2009-09-26 07:58 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-09-25 |
分類: 未分類 |
終於都到星期五啦!
今日又是晨咁早番到去,.
又話1個星期當1日''
依家變左1個星期當3日''
都是騙人的''
今日d人要落去打針''
好采冇打姐,,-.-''
聼人講d姑娘好暴力
況且我覺得打針係1件好痛苦既事''
喜歡星期五既課節''...
|
| 發表時間:2009-09-25 08:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-09-22 |
分類: 未分類 |
今日朝早真係冇咩精神上英文堂''
好吾容易仙到p.e''
都係悶,,周sir病左''
咁就自由活動-----打羽毛球''
都吾係咁好玩既,,
到左上數學,,
呀sir冇番,,咁就落左去圖書館''
係咁轉書睇''都睇吾到本岩心水既書''
咁就為有睇關於食既書,,
有得睇冇得食既感覺真係苦''
then,,放左學就去左y.e.s
天日真係十慢個不願意咁早起身去番學''
p.s 我真係好懷念3c既同學''
更好懷念係3c既回憶''
|
| 發表時間:2009-09-22 08:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 54 | »
|