| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009-11-14 |
分類: 未分類 |
呢幾日都好早起身-.-''
幹什麼~!
條校服裙好長a,,星期一都吾知點,,,
同king落左荃灣''
諗住去間野改裙,,點知,,,
就仲知係改吾到''
到等個e e番黎仙得啦!
唉,,我既安全感,獨特感
方向感(用左通識個d tim~真係活學活用,,哈xd),,,,,,
,都好...吾店呢,,
真係好想有好大既改變呢,,!
|
| 發表時間:2009-11-14 10:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-11-10 |
分類: 未分類 |
運動會既第2日~..
又要咁早番到去,,
不過我今日吾洗點當值''
哈,,太好啦!
今日鉛球,,尾3-v-''
今年冇牌拎,,好傷心,,
跑步好似好d咁''
晏就,,要番去學校到食pizza''
交左10蚊''食吾飽tim,,
飲野就飲到想死,,
知後,,睇小學生4x100''
我地小學d人細細粒''
哈,,xd''
坐到pat pat都好攰''
今年既運動會都ok既''
仲賀今日熱到想死囉!
|
| 發表時間:2009-11-10 07:51 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-11-09 |
分類: 未分類 |
唉,,今日1個牌都冇拎過-v-''
還記得上年自己拎到咁好既成績''
今日真失敗!..
天日都吾洗只意可以拎到牌''-.-
今日好熱a,a''
又要去當值''
當左4次囉!,,
真係企足1日''-___________-''
件3超有''男人味''- -''囉!,,
真係想死,,,-.-''
番左學,,交埋張野''
知後同so番屋企,,
係球場見到華哥果d,,
then,,就1齊番屋企lu,,
華哥原來好怕黑嫁,,哈xd''
4D女子班際好叻a,,^^
男仔就........
|
| 發表時間:2009-11-09 07:57 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-11-07 |
分類: 未分類 |
1早行左落去葵興''
要還書a..
知後上番黎個震''
見到...
知後去左仁立到等soso,,
今朝晨咁早出左去賣旗''
今日行左好多路囉!
我地幾個都圍繞住葵芳行''
兩粒幾鍾..
今朝1值都係到講,,
''先生 / 小姐,,買支旗a,,,,,''
叫到口都干,,
好眼訓a,,
|
| 發表時間:2009-11-07 02:07 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-11-05 |
分類: 未分類 |
依家個天好吾店''
唉,,
大家要支持環保LA,,
今日晚要努力呁溫企業la,,
吾係天日就死得人lu~,,
下星期既測驗多的是,,
真想死,, |
| 發表時間:2009-11-05 07:23 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 54 | »
|