| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009-11-27 |
分類: 未分類 |
今日睇左]白羊座運程 (03/21 - 04/19)
☉綜合運勢:★★★
☉愛情運勢:★★
☉工作狀況:★★★
☉理財投資:★★★★
☉健康指數:60%
☉商談指數:52%
☉Lucky Color:白色
☉Lucky Number:9
☉速配星座:金牛座
心裡想的卻和行動不一致,你的心意無法傳達對方而顯得有點心情浮躁。
直接一點表露感情,為了保全面子可是會後悔的喲。
其實只要不壓迫到別人的話應該不會有什麼問題發生。
相對於其他方面購物運倒是不錯的,看物品的眼光精準,用在公司採購用品、設備上當然很好用囉。
|
| 發表時間:2009-11-27 08:04 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-11-26 |
分類: 未分類 |
怏d到星期六就好啦!
愈來愈覺得自己無心機讀書,,
最重要的是懶惰..
._.
= /\ =
-.-
|
| 發表時間:2009-11-26 07:36 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-11-24 |
分類: 未分類 |
今日又勁遲仙番學''
番到就差吾多打鍾,,,
今日早會個震又要上通識,,
我仲味訓醒,,聼吾入,,
都吾知點測驗''
今日英文堂過得特別快,,
不過,,咁都幾好,,
p.e,,,今日要跑9,,
冇停過,,有7個圈半,,- . -
攰死-_________-''
then,,番到學校,,
條短褲好大條,,+埋著埋長褲,,
熱死&肥左.,,- -
數學,,聼吾明呀sir係到講咩,,
哈,,呆坐1堂''
放學,,送左king,lam子,貞貞搭車
就番屋lu,,
~,~
|
| 發表時間:2009-11-24 06:12 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-11-23 |
分類: 未分類 |
諗番起沉日,,
真係好恐怖既1日,,
敏感-.-,,
講番今日,,好多野都仲味做,,
小測,功課,,咩都味做,,
英文堂,,測詞語,,10/24 <---吾合格- -
( 臨時溫,,差吾多- . - )
英文份功課都仲味交,,
今晚真係大把野要做,,
經濟小測我諗都係會肥嫁la,,
唉,,
放學,,去測番企業,.,
照抄- _________-''
知後我地去左買野食,,
行路番屋企個震,,
見到肥波個d,,傾左震計,,佢地係到,,,,,,,,
知後同素,豆腐落左葵興,,
拎西餅,,食食@,@
食哂佢既就好啦!,,,哈,,
then,,番屋企lu,,
攰_________攰''
|
| 發表時間:2009-11-23 07:53 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-11-21 |
分類: 未分類 |
今朝同so,king ,珊,陶子落左去葵芳度唱k,,
唱到岩岩好時間番到去學校''
去尖沙咀個邊搞攤位''
個埸好細,,好小禮物,-.-
1開始都幾悶下,,
我地都去左另外個邊睇人地係到rap 歌,,跳舞,,
個d音響好大,,~,~真係想死,,
不過好過係個到,,
睇左震,,就好快走人,,去番另外1邊,,
知後1人拎左d野食,,
知後我地經過台個邊,,,
發現左d魔術師係台上出千''
魔術師係不可信,,
then,,我地就同魔術師係到玩魔術,,
同巨型公仔,說說笑笑..
好快就5點幾,,
好攰,,坐車既路程中,,
便想起,,............
好想訓,,
zzzzz,,0.0
|
| 發表時間:2009-11-21 09:09 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 54 | »
|