| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009-11-20 |
分類: 未分類 |
今日本來都幾忙''
健康仲咪做工作紙''
抄抄,,俾呀sir見到tim,,
今日上健康都幾好笑,,
哈,,並不是呀sir講書講得好笑''
........
知後去camp個d走哂~
/.\ -.-
企業就小左好多人,,
miss仲話本來今日要測mc,,
因為d人去camp,,
連補測都吾洗''><
太好啦!,,我溫都味溫過~,,
冇時間a,a
晏就,,去左4c到玩,,
哈,,^^幾好玩,,
如果我係4a既話,,就好啦!
4d好靜a,,( 連呀sir都係咁話,,)
放學,,去左開3人會議..
傾左好耐,,
番屋企見到d傻傻地既人-.-
|
| 發表時間:2009-11-20 08:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-11-19 |
分類: 未分類 |
今日晏左起身..又搞到遲左出門口''
最討厭時間搞到咁緊迫= =''
番到去就係到做數學,,吾識做0.0
又冇人識做,,唉..
知後又要想通識,,
日日都好多野做''
真係想死,,
英文堂''好無精神,,好想訓,,
時間過得好快,,就快要exam,,
都吾知點算好!
今日so so既....@@
我諗天日冇寒冷天氣警告嫁la,,
冇得著運動3,,,又要著番個條咁長既裙-.-
鳴,, ._.
|
| 發表時間:2009-11-19 08:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-11-18 |
分類: 未分類 |
呢幾日,,總是有點不快樂,,
我都吾係咩是?!
呢幾日,,我就快凍死啦!
凍到d手指都紅哂-.-
真係好想訓晏d,,
-.- |
| 發表時間:2009-11-18 08:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-11-16 |
分類: 未分類 |
轉左校服,,著到吾係咁舒服''
因為太長啦,,,-.- 個領都吾點,,
唉,,著到好,,樣衰, ,_.
今日英文同經濟都有miss黎睇堂''
留心左d咁,,不過都係好眼訓,,
知後就測通識,,
吾知識吾識''
今日仲要上普通話,,
個miss係到講左好多道理,,
因為有人太嘈啦!
放學,,同璐瑤&愛英去左葵興拎8達通''
知後,,走人lu~,,
今晚要清哂d功課,,
>.<
|
| 發表時間:2009-11-16 08:17 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-11-15 |
分類: 未分類 |
今朝好趕a,,要跑番黎學校-.-''
去左吾知邊到''攤位遊戲0.0
去到就係到報''誌''.....
知後11點到開始有得玩,,
關於抗 毒個d''
見到個yes校草''
佢好白a,a 真係羨慕死人,,@,@
玩左吾知幾耐,,就有2大袋野~
件音樂box幾靚~!
天日要通識統測,,溫都味溫過,,
天日都吾知點死~,,
真係好想有1天假期俾我好好咁休息~,,
好攰既1天''
好攰a,,~
隻手好痛>.<
|
| 發表時間:2009-11-15 07:33 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 54 | »
|