as4679543d
暱稱: ♂▋Mei LING-□-
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-14
2010-02-21
2010-02-06
2009-12-22
2009-12-19
文章分類
全部 (270)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 270
留言總數: 1422
今日人氣: 5
累積人氣: 55031
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

2009-05-09

分類: 未分類

依家日日都好早訓,,愛上了訓''


快要變懶訓豬啦! 0.0


今日又要番學''日日都好似要番咁''


唉''媽送我番學'' 奇實佢落葵芳姐-0-


1番到去,,做數,, ok簡單''


小息,,飯傻左,,拉人地條裙拉縺,,


俾人睇哂囉!,,


知後好努力咁溫書''


唉唉唉''選科表都派埋啦!


我都吾知想點,,好煩a,,


星期一要交啦!點算,,,<


放學,,去左m記食野,,


諗住溫書,,點知溫吾成,,


去左行街,,


天日母親節,,買左份禮物俾呀媽,


希望佢會中2..

 

人生有幾多個10年!

發表時間:2009-05-09 08:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2009-05-07

分類: 未分類

 

玩累了''
去左禮堂聼講座,終於到選科既日字啦!
到依家,我都唔係好知我想選咩科..
好冇主見..0,0''
好想學整蛋糕呢!^^''
過左pe堂,
好累累累..
生物miss冇番-0-
同素,飯,大姐,華哥係度細說細個時得意既野!
不知不覺,,很快便傾左1堂''
係中文堂;;
估吾miss係ー個忠實電視迷''
哈''xd..
放左學''吾想去彈琵琶,,悶;;
見到盈..知後同king,盈去食滿記''
食到5點幾''
行路番屋企lu..

世上沒有任何一種動物,跑得比時間和生命快.
賽過光陰的,不是速度.
而是愛情在靈魂之間慢舞.

 

討厭!討厭!

發表時間:2009-05-07 08:40 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

唉*____________________ 不安

分類: 未分類

2012年真的是世界未日?!''
我不想呢!我大半個人生都仲味過''
好多野都遇過呢!


中文堂''
吾記得帶書''-,-
經濟'
冇la la上左通識''
呵''早知就吾帶書'' -0-
死啦!數學開始聼吾呀sir up咩''
唉*____又吾想聼;;
英文..係到睇書yo;
放左學同素,彬彬,女人,芒果行上去''
彬彬對鞋識講野''哈
女人依然似女人''冇變過呢!

食晚飯個震>..吾小心咬親自己條利
鳴鳴....痛死我啦!    T.T


Why 自己會咁眼淺,,少少既事就,,,
Why呢個世界有d咁黑人憎既人..

 

發表時間:2009-05-06 08:15 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2009-05-05

分類: 未分類

今日好早就起身 5:15a.m

溫化學,,沉日好眼訓,,

冇溫到呢; 今日仙溫

溫左1粒鍾

天光啦!,,,又訓左震7:00a,m起仙身-0-''

好眼訓好眼訓好眼訓a,a12pt

呢幾日唔洗排隊,,太好la

依家d天氣咁鬼熱=0='吾中2

呢幾日戀上了看書,,我快要變書蟲喔

晏就有人黎課室講性教育-,-

講俾人侵犯,,-,-悶悶''

 唔洗上數學堂''太好la<

同盈,珍珍陪king買鞋

 知後去食雪糕,,真爽

發表時間:2009-05-06 05:27 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2009-05-03

分類: 未分類

1/5

沉日無法顯示我沉日打個篇野!
就今日打番啦!-_______________-''
一早就出左去,,出mk
珍珍好好人,,係車站度我^^
同珍珍係葵芳等素素,飯
素素遲到呢@,@
珍珍同king去左拎房
唱左2粒幾鍾就要我地走-0-''
去左影貼紙相''
知後去左朗豪坊''
又去測星座''唔知會吾會好似上個月咁
戀愛運:大吉(紅色)
點知''好吾開心囉!俾個最差既我''t,t
但係,,金錢方面就係大吉yoyo''
than...向旺中出發''
知後吾知邊到行左震''
搭mtr個震,,我地係到玩;;
好happy'哈哈''^^
H1N1,,大家要小心d喔!

     

相簿有新相,,><大家可以幫我uP相簿啦!

 

2/5
休息左上半日''
去左湖屋企度整蛋糕''
同左珍去葵芳買牛油and忌廉''
整左好多野!好好玩?
我真覺我好有天份!
大家要吾要試下我手勢呢!@,@
陪左素素同珍珍搭車''
知後8點幾我就番左屋企lu..
真是開心的1天!..日日都係咁就好喇!

    素素同湖整既曲奇@,@

 

好混亂a,a

 

完成啦!第1整都係坩上下,,幾好味嫁^^                         呢個有少少失敗..!

湖屋企d金魚識得跟住人,,好得意嫁''

 

3/5

[ 童話都是沒有後話的故事.若然把故事延續下去,
  無論是白雪公主還是灰姑娘,都有機會跟王子鬧翻,
 
又戓是愛上別人]'''...........

[ 人們懂得去愛,也擅於互相傷害.
 
  這個世界上,究竟有沒有人能不傷害別人而活下去? ]

只需抱着堅定的信念,總會夣想成.
真等待到屬於自己的幸福!


吾知大家找到於自己的幸福味呢?

 

發表時間:2009-05-03 08:14 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]