| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-05-09 |
分類: 未分類 |
依家日日都好早訓,,愛上了訓''
快要變懶訓豬啦! 0.0
今日又要番學''日日都好似要番咁''
唉''媽送我番學'' 奇實佢落葵芳姐-0-
1番到去,,做數,, ok簡單''
小息,,飯傻左,,拉人地條裙拉縺,,
俾人睇哂囉!,,
知後好努力咁溫書''
唉唉唉''選科表都派埋啦!
我都吾知想點,,好煩a,,
星期一要交啦!點算,,,<
放學,,去左m記食野,,
諗住溫書,,點知溫吾成,,
去左行街,,
天日母親節,,買左份禮物俾呀媽,
希望佢會中2..
人生有幾多個10年!
|
| 發表時間:2009-05-09 08:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-05-07 |
分類: 未分類 |
玩累了''
去左禮堂聼講座,終於到選科既日字啦!
到依家,我都唔係好知我想選咩科..
好冇主見..0,0''
好想學整蛋糕呢!^^''
過左pe堂,
好累累累..
生物miss冇番-0-
同素,飯,大姐,華哥係度細說細個時得意既野!
不知不覺,,很快便傾左1堂''
係中文堂;;
估吾miss係ー個忠實電視迷''
哈''xd..
放左學''吾想去彈琵琶,,悶;;
見到盈..知後同king,盈去食滿記''
食到5點幾''
行路番屋企lu..
世上沒有任何一種動物,跑得比時間和生命快.
賽過光陰的,不是速度.
而是愛情在靈魂之間慢舞.
討厭!討厭! |
| 發表時間:2009-05-07 08:40 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
唉*____________________  |
分類: 未分類 |
2012年真的是世界未日?!''
我不想呢!我大半個人生都仲味過''
好多野都遇過呢!
中文堂''
吾記得帶書''-,-
經濟'
冇la la上左通識''
呵''早知就吾帶書'' -0-
死啦!數學開始聼吾呀sir up咩''
唉*____又吾想聼;;
英文..係到睇書yo;
放左學同素,彬彬,女人,芒果行上去''
彬彬對鞋識講野''哈
女人依然似女人''冇變過呢!
食晚飯個震>..吾小心咬親自己條利
鳴鳴....痛死我啦! T.T
Why 自己會咁眼淺,,少少既事就,,,
Why呢個世界有d咁黑人憎既人..
|
| 發表時間:2009-05-06 08:15 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-05-05 |
分類: 未分類 |
今日好早就起身 5:15a.m
溫化學,,沉日好眼訓,,
冇溫到呢; 今日仙溫
溫左1粒鍾
天光啦!,,,又訓左震7:00a,m起仙身-0-''
好眼訓好眼訓好眼訓a,a12pt
呢幾日唔洗排隊,,太好la
依家d天氣咁鬼熱=0='吾中2
呢幾日戀上了看書,,我快要變書蟲喔
晏就有人黎課室講性教育-,-
講俾人侵犯,,-,-悶悶''
唔洗上數學堂''太好la<
同盈,珍珍陪king買鞋
知後去食雪糕,,真爽 |
| 發表時間:2009-05-06 05:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-05-03 |
分類: 未分類 |
1/5
沉日無法顯示我沉日打個篇野!
就今日打番啦!-_______________-''
一早就出左去,,出mk
珍珍好好人,,係車站度我^^
同珍珍係葵芳等素素,飯
素素遲到呢@,@
珍珍同king去左拎房
唱左2粒幾鍾就要我地走-0-''
去左影貼紙相''
知後去左朗豪坊''
又去測星座''唔知會吾會好似上個月咁
戀愛運:大吉(紅色)
點知''好吾開心囉!俾個最差既我''t,t
但係,,金錢方面就係大吉yoyo''
than...向旺中出發''
知後吾知邊到行左震''
搭mtr個震,,我地係到玩;;
好happy'哈哈''^^
H1N1,,大家要小心d喔!
相簿有新相,,><大家可以幫我uP相簿啦!
2/5
休息左上半日''
去左湖屋企度整蛋糕''
同左珍去葵芳買牛油and忌廉''
整左好多野!好好玩?
我真覺我好有天份!
大家要吾要試下我手勢呢!@,@
陪左素素同珍珍搭車''
知後8點幾我就番左屋企lu..
真是開心的1天!..日日都係咁就好喇!
素素同湖整既曲奇@,@
好混亂a,a


完成啦!第1整都係坩上下,,幾好味嫁^^ 呢個有少少失敗..!

湖屋企d金魚識得跟住人,,好得意嫁''
3/5
[ 童話都是沒有後話的故事.若然把故事延續下去,
無論是白雪公主還是灰姑娘,都有機會跟王子鬧翻,
又戓是愛上別人]'''...........
[ 人們懂得去愛,也擅於互相傷害.
這個世界上,究竟有沒有人能不傷害別人而活下去? ]
只需抱着堅定的信念,總會夣想成.
真等待到屬於自己的幸福!
吾知大家找到於自己的幸福味呢?
|
| 發表時間:2009-05-03 08:14 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 54 | »
|