as4679543d
暱稱: ♂▋Mei LING-□-
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-14
2010-02-21
2010-02-06
2009-12-22
2009-12-19
文章分類
全部 (270)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 270
留言總數: 1422
今日人氣: 18
累積人氣: 55044
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

2008-05-30

分類: 未分類

今日媽咪搞左好多野我食呀!
都唔知係咩日字,,,,

今日重要喇喇淋搞埋英文功課....
做到死咁.....>
悶悶悶....玩勁舞....
朝早冇咩人黎玩勁舞,,,,,
好彩有人上姐,,,,,,玩...
我好屎喔!
輸俾佢TIM.....
晏就部電腦hand左,,,
玩野既..開都開唔到

熱到死,,,,,唔想溫書,,
橫店聼日都要番學,,,
番學仙溫lu!
到左細佬番黎,,,
咁都俾佢開到部電腦,,,
晚上,我仙可以玩勁舞,,,
同d人玩完就同呀芳玩,,,
叻女,,,,,勁左..

--- ----  ----- - ---- ------ ------ ------ ----- ------ ----- ------ -------

發表時間:2008-05-30 10:11 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2008-05-29

分類: 未分類

琴日溫書溫到差唔多12點,,,,


搞到今日唔係好精神咁,,,,,


今日番學個震落好大雨......>


搞到自己同埋晧浩就濕哂!....


對鞋濕到有水出tim.....


好彩條裙就仲可以,,,,


呢場大雨搞到同學仔就濕哂<....>


我地係課室到除鞋同埋係到除''物''


搞到班放都>>>><<<<<


我真係好想知道雨過後係唔係真係有彩虹既呢!


真係好想睇下....


聼人講下年就要分班lu~


可能分班對奇他人黎係一件唔好既是喇!


話哂自己都對左班fd兩年咁喇!


大家都唔想自己的好朋友同自己分開,,,,


有時覺得唔捨得,>...


咁大家都要好好珍惜身邊既朋友喇!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

發表時間:2008-05-29 09:21 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2008-05-28

分類: 未分類

                  27-05-08
天氣就日日如是,,,,
又落雨又有陽光,,,,
唉,,,,真的很不喜歡''''
PE堂,,,玩舞....
miss係咁c住我地唔放咁'''
我地企係後面,,佢又話轉過黎呢邊跳.....
要我地本來最尾個到,變到第一...
玩野既''''
熱到死重要係到跳,,,,,
到左差唔多放學,,,,
miss又話要留係到做埋d野仙可以走得,,,
喇喇淋就做埋俾佢,,,
都係唔多太認真咁做,,,
唔識做,,,,,,,,,
到左4點幾就走得人喇!
素素話想去葵廣食野!
諗住搭車走,,,
咁都撞到細朱同....
見到你嫁喇!唔洗拎轉wo~
知後走人lu∼

 

                  28-5-08
今日好煩呀!
今日好難得咁仙可以開番部電腦,,,
都唔知咩電腦黎既'''''咁快壤嫁!
沉日又開唔到,,,,冇得打blog''''''
總知今日好煩呀!
唔打喇!溫書喇!


p:從今以後我不會快樂,,,...

發表時間:2008-05-28 10:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2008-05-26

分類: 未分類

今日黑仔左X日,,,朝早,,俾人扔低左'''


本來就自己一個既(俾人扔低左之後)


蔭公!慘慘t.t''


好好彩撞左fd fd姐,,,咪真係要自己一個番學!


今日好熱ar~又唔係天氣好好咁,,,,


真係好好唔想番學!


到左晏就,,,,


落到去買野飲,,,


又俾人撞左兩次,,,


唉,,玩玩野嫁!


上堂真係好悶,,


考試快d到就好喇! : ]

 

發表時間:2008-05-26 10:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2008-05-24

分類: 未分類

今日晨早就開左電腦,,,,,,,''


down番D   Game......''


勁舞果到,,,''


開始覺得好悶,,,唔多好玩咁''''


又要同細佬down果幻想,,,,,''


都唔知幻想有咩好玩,,,''


悶到死!'''


唉'''電腦壞左個星期....''


勁舞冇玩一段時間,,,..


費哂tim~''

發表時間:2008-05-24 10:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]