| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-04-07 |
分類: 未分類 |
今日放學番左黎好眼訓呀!'''
訓左震仙....zzzzzZZZZzzz'''''
俾人嘈醒左....食飯wo~''
食完就....開電腦..''
上論壇.....悶悶''
咁日就打住仙喇!!!
記住留Cm cM~~
|
| 發表時間:2008-04-07 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-04-06 |
分類: 未分類 |
今日晨咁早就訓唔著喇! 8點幾就起左身lu~
好想繼續再訓呀!!!!zzZZZzzzz
但係始中點都訓唔著....= ='''
晨咁早老豆,呀媽就出左去呀!
為有自己煮野食,,,,,,,整左個麫....
.
三分鐘就oK喇!(幾快><)
晏就,俾呀媽迫左要同佢一齊出街!...
結果,,,,我就叫埋細佬一齊去,,,,,有人陪^^''冇咁孤單
落葵芳.....行左震,,,,,就同細佬番屋企仙.
...
唔理呀媽,,,,同佢出街冇好野既,唔中2同佢出街!!!!
8 bye,,....,,,
跟住,,,係葵盛果震,,,見到王子.....Hi hi
傾左幾句....再見..上葵盛
番歸去lu
   
|
| 發表時間:2008-04-06 08:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-04-05 |
分類: 未分類 |
佢點解要咁早黎到呀!= ='' 晏少少黎唔得既咩....
x哥哥提早左一日黎補習呀!!!!!......(超唔想佢黎補)
佢更係唔係黎同我補喇!我理佢都傻呀!
總算,我d成績算蠻oK喇!(反話黎的)
--------------------------------------------------------------------------
佢同我細佬補習.......-細佬點補都係咁嫁喇!.....嘰嘰....係唔係好衰呢!xd;;
總知細佬有排都唔會學到我呢個家姐咁嫁喇!
媽子仲話要補兩粒幾鍾!
唉......兩粒幾鍾點過呀!
x哥哥黎到我為有入房
--------------------------------------------------------------------------
聼歌同埋一路睇書啦(幾乖呢^^'').....
仲要我等到1點幾仙有得食野Wo''''
最後,我想問有冇人識do xange 語法呀!
各位,,,,記住留CM,,,要大大個隻^_____^'''
|
| 發表時間:2008-04-05 10:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-04-02 |
分類: 未分類 |
今日心情有d低落.........(我亦不知為何)???????
可能吧!!!///.\\\今日係我既愚人節呢!!!!係4月2日=_______))''''''
沉日仙愚人節姐.....,,,點解點解......
我今日仙俾人玩完呢!!!!.......
雖然愚人節就係一個我玩人,人玩我既一個日子
既然4月1日都已經過左.....不過////我既愚人節仲味過呢!
!...我都要祝大家愚人節自己快樂!!!
講番俾人玩既野喇!放假後第二日番學,,,,
,總會有些唔習慣嫁....就訓左震.....係上中史堂果震......
好似放假前測左份中史,好像咁日要派喇!好緊張喔!
唔知道合唔合格呢!!!!><
原來得50分@@岩岩好合格呀!負look!........咁都過到關wo~
(奇實,得50分,,,,,,我覺得d成績差左好多呢!!!!
都怪自己冇好好温過書呢???=333='''''
可能這是我呢一日既(假像)幸運,,,
點解....點解幸運總不會停留在我眼前久了!
即使是停留15分鐘咁大把!!!
50分.....總算負look喇!剛剛好呢?? ^_____^
無喇喇俾彬彬ling左份巻,,,,,佢話睇 下有冇錯wo~
我都繼續寫我既野,冇咩點理佢
.....佢對下對下......
勁大聲話and好開心咁話:搵到錯喇!咁次你仲唔死!
(再扣即使係一分咁大把,都唔合格喇!)
點知真係錯左呀!!!!-_____-'''''扣左大大既3分,,,47///=3333='''''''
俾人笑死喇!跟住夣豬豬又話好似有題改錯左!,,,,,話果條係唔岩嫁
!可能有得++.....終於有番d精神喇!點知
....出到去,miss 紀話邊有改錯呀!
T.T''總知我已後都唔會俾人c嫁喇!
唔合格!都已經成了是實喇!無法改變
....仲要抄1次份野.....
總會有些唔好受既FLee...為有抄喇!
|
| 發表時間:2008-04-03 11:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-04-01 |
分類: 未分類 |
我已經好似好久冇打過Blog!
上個月仙打得雨次炸''''= _________)//
所以從今日起,我希望我可以日日都要記得打日記...
唔可以在咁懶嫁喇!!!
咁日冇咩野喇!
不過上堂個震我好眼訓呢...
好累...
咁日起好笑呀!
唉,打住咁多仙喇!
訓教教lU~

|
| 發表時間:2008-04-01 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | »
|