as4679543d
暱稱: ♂▋Mei LING-□-
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-14
2010-02-21
2010-02-06
2009-12-22
2009-12-19
文章分類
全部 (270)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 270
留言總數: 1422
今日人氣: 22
累積人氣: 55048
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

2008-04-07

分類: 未分類

今日放學番左黎好眼訓呀!'''

訓左震仙....zzzzzZZZZzzz'''''

俾人嘈醒左....食飯wo~''

食完就....開電腦..''

上論壇.....悶悶''

咁日就打住仙喇!!!

記住留Cm cM~~

 

 

發表時間:2008-04-07 08:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2008-04-06

分類: 未分類

今日晨咁早就訓唔著喇! 8點幾就起左身lu~


好想繼續再訓呀!!!!zzZZZzzzz


但係始中點都訓唔著....= ='''


晨咁早老豆,呀媽就出左去呀!


為有自己煮野食,,,,,,,整左個麫....

.
三分鐘就oK喇!(幾快><)


晏就,俾呀媽迫左要同佢一齊出街!...


結果,,,,我就叫埋細佬一齊去,,,,,有人陪^^''冇咁孤單


落葵芳.....行左震,,,,,就同細佬番屋企仙.

...
唔理呀媽,,,,同佢出街冇好野既,唔中2同佢出街!!!!


8 bye,,....,,,


跟住,,,係葵盛果震,,,見到王子.....Hi hi


傾左幾句....再見..上葵盛


番歸去lu

 


發表時間:2008-04-06 08:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2008-04-05

分類: 未分類

 佢點解要咁早黎到呀!= ='' 晏少少黎唔得既咩....
x哥哥提早左一日黎補習呀!!!!!......(超唔想佢黎補)
佢更係唔係黎同我補喇!我理佢都傻呀!
總算,我d成績算蠻oK喇!(反話黎的)

--------------------------------------------------------------------------

佢同我細佬補習.......-細佬點補都係咁嫁喇!.....嘰嘰....係唔係好衰呢!xd;;
總知細佬有排都唔會學到我呢個家姐咁嫁喇!
媽子仲話要補兩粒幾鍾!
唉......兩粒幾鍾點過呀!
x哥哥黎到我為有入房

--------------------------------------------------------------------------

聼歌同埋一路睇書啦(幾乖呢^^'').....
仲要我等到1點幾仙有得食野Wo''''
最後,我想問有冇人識do xange 語法呀!
各位,,,,記住留CM,,,要大大個隻^_____^'''

 


 

發表時間:2008-04-05 10:16 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2008-04-02

分類: 未分類

今日心情有d低落.........(我亦不知為何)???????
可能吧!!!///.\\\今日係我既愚人節呢!!!!係4月2日=_______))''''''
沉日仙愚人節姐.....,,,點解點解......
我今日仙俾人玩完呢!!!!.......
雖然愚人節就係一個我玩人,人玩我既一個日子
既然4月1日都已經過左.....不過////我既愚人節仲味過呢!
!...我都要祝大家愚人節自己快樂!!!
講番俾人玩既野喇!放假後第二日番學,,,,
,總會有些唔習慣嫁....就訓左震.....係上中史堂果震......
好似放假前測左份中史,好像咁日要派喇!好緊張喔!
唔知道合唔合格呢!!!!><
原來得50分@@岩岩好合格呀!負look!........咁都過到關wo~
(奇實,得50分,,,,,,我覺得d成績差左好多呢!!!!
都怪自己冇好好温過書呢???=333='''''
可能這是我呢一日既(假像)幸運,,,
點解....點解幸運總不會停留在我眼前久了!
即使是停留15分鐘咁大把!!!
50分.....總算負look喇!剛剛好呢?? ^_____^
無喇喇俾彬彬ling左份巻,,,,,佢話睇  下有冇錯wo~
我都繼續寫我既野,冇咩點理佢
.....佢對下對下......
勁大聲話and好開心咁話:搵到錯喇!咁次你仲唔死!
(再扣即使係一分咁大把,都唔合格喇!)
點知真係錯左呀!!!!-_____-'''''扣左大大既3分,,,47///=3333='''''''
俾人笑死喇!跟住夣豬豬又話好似有題改錯左!,,,,,話果條係唔岩嫁
!可能有得++.....終於有番d精神喇!點知
....出到去,miss 紀話邊有改錯呀!
 T.T''總知我已後都唔會俾人c嫁喇!
唔合格!都已經成了是實喇!無法改變
....仲要抄1次份野.....
總會有些唔好受既FLee...為有抄喇!

發表時間:2008-04-03 11:04 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2008-04-01

分類: 未分類

我已經好似好久冇打過Blog!

上個月仙打得雨次炸''''= _________)//

所以從今日起,我希望我可以日日都要記得打日記...

唔可以在咁懶嫁喇!!!

咁日冇咩野喇!

不過上堂個震我好眼訓呢...

好累...

咁日起好笑呀!

唉,打住咁多仙喇!

訓教教lU~

 

發表時間:2008-04-01 10:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]