今日去左表姐屋企睇佢個女!!好得意牙>w<"冇幾耐,,bb女個家姐返左黎,,得兩歲咋!!同佢影相個陣佢仲擺左個非常cute既樣出黎!!e家佢識講好多英文字喇!!!緊係啦!!個牙媽讀完大學,,拎到獎學金,,仲要擺個講英文既工人係屋企,,不識講就假喇!!哈哈哈!!今日仲見到yoyo牙!!yoyo係我堂妹~細我一年,,仲有個架,,不過四年未見過佢~不知佢e家點呢???我係最大個個,,我地三個都係冬天出世架!!!yoyo未黎個陣,,我就同表姐仲有表姐夫一齊落去買sushi!!唔知係我食唔慣咁高級既sushi~覺得好怪牙!!我都係鐘意食惠康個d>,<"
|