哈哈哈哈哈!今日嬴左場competition喇^^"雖然得3個人跑,,不過我都仍然do my best!我系尾二個個(即系第2名)跑到第2都好好架喇><"不過比賽進行期間澄姐同我講野,,咁我咪一邊跑一邊講野囉,,因為講野既原故,,搞到我喉嚨超痛,,睇黎有一段時間要減少大聲講野既次數喇!!