今日都算幾開心既,,白姣彤剩係返左第一堂之後就早左退喇,,珊見咁樣即刻話同我地食喎!!朝早班主任時間個陣,,我地個班就係到傾星期二去燒野食個件事,,好多人都去得,,不過有幾個就唔去喇>w<"方包又話唔去,,慧小姐又話吾想去,,鄭敏兒又話去,,佢系到就冇咁free啦!!我地剩系想副班去架咋!!冇諗到連佢都要去架-口-"之後就上宗教堂啦,,系到睇"埃及王子"既卡通片啦,,勁好睇喎!!I love cartoons @v@"