♥- 你去[的地方![♧]*+就是我的方向
誰可以彌補我的『創傷-* 』
■` 唯一可以[[安慰૪我的-♥記憶◆就只有♣` 你
asaka111
暱稱: ◆''梓琳,,♠
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-02
2008-02-15
2008-01-24
2008-01-23
2008-01-16
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


2007-12-20 分類: 未分類

今日係聯歡會好開心牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!今日一開始就有聖誕唔知乜q野,,又係要去禮堂個d-o-今次都ok架,,因為d老師上堂唱歌,,好似做drama咁架!!成班人係到唱聖誕歌,,唱唱下就話要睇片,,悶到嘔-0-睇完之後再唱多陣就小息lu!!!小息完打鐘啦,,之後珍寶珠就出黎罵人,,又話企得唔好個d喎!!好心佢啦,,臨放假之前仲有咁多野講,,佢係唔係冇人陪佢過聖誕姐!!就算係都唔好罵我地嘛,,搵我地出氣對身體唔好架!!之後俾佢講講講講講完之後,,就返上去開party lu!!miss cheung又要我地祈完禱先食得-0-主席就趁miss祈緊禱就走出去拎包野飲~濠仔弟弟同彥汶弟弟就有樣學樣走出去拎,,不過肥hei見到就係到叫:你地兩個做咩牙!! 搞到miss停左祈禱!!祈完禱lu就玩遊戲,,就係玩"砰叭嘩"邊個輸左就要食落左wasabi既3文治or sushi!!好彩冇輸過!!玩完之後就俾左個波我地要我地自己吹,,我唔識吹,所以叫左個同學幫手~吹完之後就食野lu~食完之後,,彥汶弟弟就拎住支筆係到整穿人地d波!!我個個俾佢望到佢就衝過黎,,我幾經辛苦之後終於保護到,,佢走左之後,,我就係佢後面係咁用個波拍佢個頭,,最終,,我個波不幸遭到毒手!!悲劇收場!!!!可喜可賀!!恭喜 ~!






訪客留言 (返回 asaka111 的日誌)


Fung0626 於 2007-12-21 06:33 PM 發表:
CM ~^O^~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]