今日超唔開心!!今日白巧彤係到嘈,,話我係賊喎!!收皮啦!!佢唔係連賊既意思都唔識嘛~?雖然我中文差姐,,但未至於呢D野都唔識既-,-"佢自己親手俾隻碟我,,話我係賊-0-佢都低低地既!!之後又話我冇原則,,唔想同我講野,,佢咪又係冇原則!!又話唔想同我講野,,放學又係到同我講野=-="我地班D人冇乜人鐘意佢架-0-係D ON9先話佢靚靚地咁咋!!