



















|
又去表哥到lu |
| 2006 年 8 月 11 日 星期五 | ![]() |
而家o係姑媽屋企 超眼訓呀 頭先去左飲茶 飯氣攻心... 比Daisy TAG左.. 玩法=] SO,, 以下呢句係TAG我ge人形容我果句野 "呢,,戴藍色粗框嗰個咪係Theresa囉" *************************************************** 我ge: 1."呢,,成日同daisy一齊嗰個咪係我囉" 2.."呢,,攞風筒去折磨d螞蟻嗰個咪係我囉" 3.''呢,,上堂成日恰著嗰個咪係我囉" 4."呢,,比人叫做豬xx嗰個咪係我囉" 5."呢,,好中意stephy嗰個咪係我囉" TAG: 1."呢,,又令女又可愛嗰個咪係Kerry囉" 2."呢,,跳舞好勁嗰個咪係牙榆囉" 3."呢,,朗誦好勁嗰個咪係Cathy囉" 4.."呢,,成績好鬼好嗰個咪係tammy囉" 5."呢,,睇緊我日記嗰個咪係你囉"
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 64 | » |