



















|
風 |
| 2006 年 8 月 3 日 星期四 | ![]() |
由我出世到而家 從來都未試過咁大風...... 終於明白點解d卡通片有風吹過會有聲 搞到我差d開唔到門 = = 落左車 橫風橫雨 上完條天橋既樓梯 嚇呆左 d雨係咁飛入條天橋度 有姐都冇用 = = 好唔容易先過到天橋 英文堂 悶悶悶悶... 唔想無所事事 番左屋企hea 番到葵芳 好似有十幾部直昇機狂灑水咁 不過幾秒之後又冇事 勁變態 番到去 排左一陣個play 呀sir又用肺講野 我地第二組表演 都做得ok ge 結果我地最高分 yeah!!! 雖然我地win左3個回合 不過都輸左比 Group2 不過算啦 win左都冇獎品 最後要抽籤搵人講下對個camp既感受 我諗住講"有咩留番拜山先講啦!!" Tammy就諗話"I like the movie best , because I don't need to listen to you." 勁好笑 跟住抽到嬌嬌 佢話"I think the camp is interesting , because I can go back home." 哈哈 返到屋企 狂寸Daisy 寸得好開心 咁唯一可以講既就係 = = = ='' 哈哈 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 64 | » |