



















|
好慘 |
| 2006 年 7 月 19 日 星期三 | ![]() |
今日去左買書 首先去三聯 不過買唔齊 經過葵涌廣場 比人強搶書單 =3= 佢攞左幾本舊書比我 我問佢有冇新書 佢話"舊書幾好ar 又還保 你知唔知媽咪搵錢好辛苦ga?" =3= 連呀媽都搬埋出o黎 唔做談判專家真係浪費左你 早知唔好釘住d書單啦 可以一走了之 佢繼續話 "一係我攞d似新書ge舊書比你喇" 始終都係舊書姐 = =" 然後佢就攞出o黎啦 個兩本中文書都幾新 可以接受 但個本科學書就真係殘左d 書邊油晒熒光筆 好有個人風格 = = 我都唔明自己點解會買....... 返到屋企 愈來愈唔忿氣 膽粗粗拎去換 點知佢又肯....比左本新d ge比我..... 聽日要返好弱智ge English Summer Camp Help!!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 64 | » |