



















|
無聊既日營 |
| 2006 年 7 月 13 日 星期四 | ![]() |
今日要去一個"圖書館暑期訓練好友營" 個名懶有型 玩埋晒d低b遊戲 真係好鬼悶呀 唔係為左服務時數 睬佢都傻 不過d餸好好味 我竟然食左兩碗飯 好小可 有個男仔超似10蚊 我懷疑係佢呀哥 成日都好無聊 唔想聽日都咁悶 但又唔想做電燈膽....
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 64 | » |