



















|
呵呵 |
| 2006 年 7 月 6 日 星期四 | ![]() |
今日8點30分打比Daisy 佢記錯左時間 所以仲o係屋企 咁佢拿拿林搭車去kf啦 佢o黎到個陣差唔多9點 都預左遲到 仲要落大雨 返屋企攞姐 成9點25分先返到去 好彩冇比人鬧 仲夏同樂日好鬼悶 但d話劇都ok既 唔知點解一d中文 一d英文 排球比賽雖然輸左 但打得好好 雖敗猶榮!!!! 跟住Daisy o黎左我屋企 o係msn同2137表白 但佢話有中意既人 叫Daisy放棄 都好o既 唔使拖泥帶水 唔似4430咁衰 玩人 又遲到啦!!! hehe^^ 去到學校門口4點過d 但d人都未o黎齊 舒一口氣 搭緊車個陣 同kerry講2137既事...... 文潔比左某人手提我 但我都唔敢打啦肯定...... 同壽司大戰完之後 玩true or dare kerry為左佢lover o肯左舊勁辣壽司 好慘!!!!! 但最終都講左比呀ling佢地聽 不過梗係冇講比miss fan知啦 玩呯o彭哇 我輸得又慘又低b 跟住去左書店同冒險樂園hea左一陣就返屋企lu
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 64 | » |