



















|
好攰呀!!!!!!! |
| 2006 年 7 月 1 日 星期六 | ![]() |
今日係七月一日 上半年已經過左 時間過得勁快 Form1都就快完 今日下晝同Daisy 呀榆 一齊去街買Dance用既野 行左一陣葵芳 就去旺角 買左唔係太多野 最好笑係我地返去個陣 搭地鐵 但搭電梯去左往中環度 =+= 聽日Kerry 呀榆就比賽啦 +油呀
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 64 | » |