



















|
Help!!! 好悶 |
| 2006 年 6 月 29 日 星期四 | ![]() |
原來我最愛既係 電腦 我寧願唔食早餐 都要玩電腦 上左網一陣 已經有好多收穫 哈哈
好得意呀
好靚呀 不過好似唔多真實 好夢幻
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 64 | » |