



















|
冇野好講 |
| 2006 年 6 月 30 日 星期五 | ![]() |
今日NG同Daisy o黎我屋企做project 其實都冇咩點做過... 跟住3點返小學 Daisy o係我屋企等我 返小學真係好無聊 d人變晒 好冇癮....搞到好似好咩咁 Daisy 等左超耐呀 SOR 送完佢去巴士站後 返屋企 但Daisy將條key 放左係鐵閘入面 攞唔到 細佬又唔知死左去邊 好彩等左一陣 細佬就返
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 64 | » |