



















|
沉迷閃字 |
| 2006 年 7 月 14 日 星期五 | ![]() |
今日好悶呀 kerry佢地去睇加菲 套戲有d xx 所以我同Daisy都冇去 陣間去行街 目標有好多呀...... 而家o係屋企狂睇閃字 d人正得好靚呀 我都想學tim 但係我最大既缺點就係冇恆心 唉 悶死人啦!!!!!!!!!! PS 好想睇法證先鋒呀!!!!!!!!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 64 | » |