



















|
2006-07-27 |
| 2006 年 7 月 27 日 星期四 | ![]() |
今日又落雨 好鬼煩呀 個英文班真係好無聊 教番小學d野 暑期作業 project 差唔多冇做過 唉...唔想做 八三的缺點 尋晚諗ga!!!! 1.一放假就比勁多功課,務求學生"充實地度過假期" 2.校規嚴爆!!! 3.d perfect 亂收證 老師又惡(當然有例外) 4.成日搞埋晒d無聊 廢 自以為好得意 其實好弱智既活動 (例如咩Student profile)
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 64 | » |