write member forum login logout

 

2006-07-27

2006 年 7 月 27 日  星期四 雨天

今日又落雨   好鬼煩呀   

個英文班真係好無聊     教番小學d野

暑期作業  project    差唔多冇做過    唉...唔想做

八三的缺點        尋晚諗ga!!!!

1.一放假就比勁多功課,務求學生"充實地度過假期"

2.校規嚴爆!!!

3.d  perfect   亂收證    老師又惡(當然有例外)

4.成日搞埋晒d無聊  廢  自以為好得意   其實好弱智既活動  (例如咩Student  profile)

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 64 | »

暱稱: 【◇寒星草╯◢
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930