



















|
又落雨... |
| 2006 年 7 月 28 日 星期五 | ![]() |
今日又落雨 好乞人憎呀 今日係唐山大地震30周年 不過好似唔關我事 所以唔講啦 今日上個英文班之前 Cathy send左個sms比呀榆 話因為佢呀爸正親隻眼 佢要送佢去醫院 所以要遲d返 叫呀榆話比呀sir聽 但呀榆冇開機 kerry 就比個sms比呀榆睇 呀榆叫呀Kenny Siu翻譯做英文 跟住四個o係到狂笑 Kenny Siu仲叫個呀sir出o黎 個呀sir好似明 但跟住就攞左kerry部電話入課室 扮講電話 扮自拍 =3= miss攞左支鉛筆插係個頭到 勁型 kerry竟然笑住問我蛋黃既英文係咪 eggyellow ...
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 64 | » |