| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
校際舞蹈節2012  | 分類: 隨筆 | 完左Drama Festival又迎接一個舞蹈節,
今日既演出真係超水準加接近完美!
雖然係禮堂練習既時候我仆到應一應,
膝頭哥一塊不規則形狀既瘀青,
還有企係禮堂台邊食四方八麵:p
但係一化完妝真係會狀態大勇
(**化妝真係世上最神奇既野,搽左一堆粉底,眼影,睫毛液,胭脂,唇膏,畫眉,畫眼線,打鼻影,夾睫毛......然後重覆以上步驟百幾二百次,化到就黎想死既時候.就成為一個全新的我,)
加上下奏d人黎練musical兼睇我地練習,
完全燃起我既鬥志!
一直笑得極燦爛,眼睛都有笑意,投入至極!!!
到左mimi同我地檢討,
我有種"原來係甘!"既感覺.
btw,我第一次覺得mimi甘好:)
我有個首尾呼應既小小solo原來都係有原因既...(雖然我未揣摩到佢講咩,當時好熱又緊張緊做錯左動作)
是但啦,總之最後果次係班人面前跳得好好:)
到左荃灣大會堂,
直到踏入後台既一刻,
都不斷提醒自己要笑!要笑!要笑!
係台邊聽到叮一聲,見到台上果9個marks,
我好迷茫又緊張:到底我一陣要企邊??係邊度開始??其實果個mark係咪mimi所講既第一個區??
其實呢,一出到台就唔係好緊張,
望住台下一片黑色(我又近視睇唔清楚),
自己行左去台既角落飾演一個拋石既人(順帶一提,隻舞叫"浪花",這是我呢篇blog用藍色字既原因^_^),
join番個group既時候有一下落地既動作,
禁落地果下feel到d射燈好暖好熱,
果一刻開始就覺得好踏實:)
成隻舞又扮曬有自信甘每一秒都笑:)
一切都進行得好好,
然後我最尾做少左一個動作,,,um,我都係扮冇野,hold勁耐拖時間,
希望評判唔會察覺到我一剎那既頭腦一片空白:p
唔知點解6分鐘既舞好似過得好快甘...
我唔捨得落妝...唔捨得除件舞衣...
唉,完左呢件事好似就要做番一個平民,,,
由上個月開始一直期待呢兩日既比賽(或者其實係期待個公假),
噢,甘長既期待換黎短短兩日既快樂!
唉我唔捨得:(
byebye,親愛的戲劇節同舞蹈節,
有緣的話.我地下年再見!
---
題外話,
做人都係唔好知道甘多野好,
盞自己傷心兼失望.
| | 發表時間:2012-02-24 11:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Drama Festival 2012  | 分類: 隨筆 | 今年竟然誤打誤撞參與左Drama Night同Drama Festival, 雖然我對戲劇都唔係特別有熱誠, 但係今次真係好難忘:) 首先可能係因為有Edgar啦, 從來唔知佢甘有魅力, 但係係好多次排練之下, 覺得佢真係一個十分有氣質既人! 佢一舉手一投足一顰一笑(尤其是佢笑果陣d魚尾紋!)都散發一種奇妙既氣質;) Mr.Yau又係好好, 成日請我地食蛋撻! 其次係d演員真係好好:......
(閱讀全文)
| | 發表時間:2012-02-23 06:51 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2012 年 2 月 2 日 星期四 |
2012-02-02  | 分類: 隨筆 | 終於派完曬所有卷, 其實都比我預期中考得好, 除左數學唔合格之外(無法打破既宿命)...... 但今次好多科都拎到全班第一,話冇虛榮心係呃你^^ econ同通識都合格簡直意想不到, 尤其是通識!合格完全係神蹟!! 諗起聖誕假既時候狂玩, 考試完全係臨急抱佛腳, hea到溫書同上網既時間係成正比, 真係...說來慚愧^^ --......
(閱讀全文)
| | 發表時間:2012-02-02 10:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | ... | 293 | »
|