| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011-07-30  | 分類: 隨筆 | 暑假甘就過左差唔多一半啦,
成堆暑期作業都冇做過,
日日淨係掛住玩+上網+煲劇+去街etc.
編左班真係好煩...
好唔捨得3c班呀,
點解3c可以甘完美甘出色?*o*
同埋好掛住何sir呀...
以後可能冇左100%清潔既一班架啦:(
不過我都幾期待升上F.4,
好興奮呀可以讀中西史同文學:)
---
琴日去eliza屋企玩with miffy 姜 ri7 yannie steve,
去左買材料整野食,
同埋去左街市食牛丸麵:)
ri7生痱滋嚴重影響聽覺-->魚腩麵哈哈哈xD
玩萬花樓真係好好好刺激+好玩><
不過我捉人真係好差勁...;p
Ri7同eliza夫妻檔整心太軟,
哈哈比我想像中好呀!
而且到目前為止都未出現上吐下瀉既情況^^
果然夫妻同心,其利斷金!:D
不過食第2個既時候覺得好滯...
之後同姜落左去行同影相^^
好多野貓呀好興奮><
仲好多蚊...終於頂唔順上番去.
Hea左一陣之後玩層層疊:)
1800左右走人.
我決定要的起心肝郁下我d功課啦TT
| | 發表時間:2011-07-30 11:09 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011_07_15/16 3c camp  | 分類: 隨筆 | 今日去完camp番黎啦, 本來去到個camp有d失望... 好多蚊/梳化好污糟/電視好細/廁所好恐怖/冷氣機好廢/個呀伯好恐怖...... 但係後來都okay:) 嘗試左人生第一次打牌^^ 哈哈都幾好玩:D 不過落雨好掃興, 去到沙灘好無聊= = BBQ果陣真係覺得paul wan好偉大! 佢真係好好人呀:) 要多謝佢籌備呢個camp......
(閱讀全文)
| | 發表時間:2011-07-17 12:04 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
I love 3c & my dearest friends:)  | 分類: 隨筆 | 雋社愛班終於要分離啦, 好唔捨得! 今日同何sir搞生日party, 希望佢感動同開心! 好中意何sir呀, 好想第時都可以比佢教:) 今日真係好開心呀, party好好玩, 仲有得同miffy 姜 佩 isaac eliza steve keith去anson屋企玩;) 我真係要好好練習下玩飛行棋- - 今日真係好好好快樂:......
(閱讀全文)
| | 發表時間:2011-07-11 09:43 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | ... | 293 | »
|