| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 10 月 27 日 星期五 |
 | |
|
SOLUTION- |
|
琴晚12點幾先訓...
因為今日考MATHS [驚=3="]
之後今日6點45就起左身了/\/\
火車站見倒MILK*
同佢一齊番...
狂傾股票[講"工行"/\/\*"
平時有玩開的明=]*
哈>\/," 好開心啦 抽中左我/\/\
今日升左1成半喎/\/\!!
今日考MATHS*
番到學校 D男仔o係度打波
好明顯 佢地應該好有信心=3=
上到課室 今日無開到冷氣...
都好D*
因為開左冷氣之後真係好凍!!!=\/="
MATHS 都ok識啦/\/\!*
之後一堂L.E.D 講NOTES''
一堂GEO...一齊討論*------悶-\/-"
英文 比我地用黎改正...
小息-3-"
之後又係英文...
可能我地真係太悶了 個個都改哂正...
藍曉鋒開始搵個"釘孔機"黎玩*
牙M見倒 就緊係想玩埋一份..
見倒牙M玩得咁開心 搞到我又想玩=~="
受不了引誘*\/*
之後玩玩玩玩玩玩***
牙M無啦啦發動攻擊...
將d"釘孔機"入面D紙碎整哂落藍度...
藍定左3秒...
1分鐘之後 藍作出反擊-\/-"
2都傻傻地的..
D紙碎整哂落地 之後咪又要掃番-3-?!
中文堂 charming + 藍 去左拎掃把入黎*
2堂中文堂之後 仲有10分鐘先落堂..
東東無野教..
自由活動* charming+corey 掃地*
掃把都未拎得實-3-""
lunch 去左美軒/\/\
開心的=]
之後2堂MATHS
春春叫我地調番位*
玩玩玩*10/\/\!!!
放學之後開班會 好嘈牙-3-
個個一言一語咁 最後JESSE定左罰$制度*
都係無用的*
不過都算傾左好多活動 算係成功的"/\/\
同牙FRED + ANNA 一齊搭小巴番屋企..
第一次啦咋-3-"
唔知o係邊度落*
真係唔該ANNA/\/\! 如果唔係真係唔識落車-3-
一定比牙FRED笑死=~=
我地傾左好多好多好多野/\/\
好開心啦>\/,"
亦都暗笑左好耐[M 明 ; 屎 + 波遲D都應該會明/\/\"]
END
p.s:
1>>
如果唔係牙M話比我知...
我都唔知M同BINNIE佢地o係壇度嘈*3*
其實成件事都過左去了*
我同MILK都無野的了/\/\
都係咁FD...
都係LWKAM...
的確可能佢果陣真係燥左少少*
但係我宜家真係無野喎>\/,'
"同學應該相親相愛" 要記得了/\/\
2.>>
我覺得::
我地班小圈子問題會好快解決*
我想... 多d人參加我地既班會活動...
我知道 你地果邊可能唔中意我地呢邊某D人*
但係 話哂都係一班*
就當係比面我丫[升到我自己好高tim*]
一個小小的文書雖然無咩權講野*
但係都最後一年啦*
不如2邊都放下惡感 好嗎?!
-------偉大的志願-\/-"!
CM PLZ!
|
|
`°''*`╴ 出獄時間︰2006-10-28 12:45 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] `.,,.``*
 |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 307 | »
|