| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 10 月 16 日 星期一 |
 | |
|
我淆了=@=! |
|
夠鐘打日記=0=!
今日7點起左身*
可能係因為張床太暖...
唔係咁想番學=3= 出面好凍丫嗎-\/-!
番到學校...
因為出面落毛毛雨..
所以唔使排隊 直接上課室/\/\!
頭2堂..
IS堂*
開電腦 只係見倒藍色一大片.......
[算唔算藍天白雲=\/=*]
個投影機唔知做咩咁既呢可=3=?!!----------要問下我地乖巧既男仔就得了@@!!
最後都係好順利咁搞掂左/\/\*
之後一堂P.T.H'''
比佢聽倒我講廣東話=\/=!!
佢一定有幻聽-3-!
出面的3A企左好耐...
藍無啦啦講起杜詩敏...
比呀波串到死了...
[邊個同杜詩同一日生日話-3-??"* ]夠喇 年中都唔知比你串幾多次-0-!?
小息...
去左TUCK SHOP*
他來了=0=! 我很餓/\/\!---------[屎 + 波 + M明!*]
1堂中文...
對w.s--------------悶-0-
東東無啦啦同我地講::
"你地唔好無啦啦笑丫 我會好驚的
正如你行行下街 無啦啦有個人走埋黎
向住你大笑 你都會覺得驚=3="------------聽完之後 全班無奈的笑了一笑=0=!
2堂英文....
MISS 謝同我們講英文NOTES...
成班HIGH大哂*
玩 玩 玩 玩 玩 玩 玩 玩 玩 玩 =0=!
呀屎本野好正-0-!
LUNCH* 去左美軒....
番到學校....
溫ISP*
要QUIZ牙=0=!
quiz------唔識=3=
真係唔明佢問咩=0=!?!!!!
放左學之後..
留左o係課室溫書*
咳咳!
MILK 同呀屎/\/\!
哈>\/<"
我咩都睇唔倒 咩都聽唔倒 都無理過我的-0-
聽倒之後會好凍的-3-!!!
之後就走了...
比CHARMING串-\/- 我淆了-@-!!
之後去左搭70K**
回家*
P.S:::
1>紅紅的呀M + 高高的呀BEN*
2>MILK + 廁所入面最香果個------牙屎*
3>女班長靜靜 + 無膽鬼COREY*
4>CHARMING + 小欣 --------呢個唔知打唔打好* CHARMING::唔好話我-3-
5>藍 + MINNIE ----------- 我唔會笑你地-3-!
希望你地開開心心咁一齊=3=!
好天真*
|
|
`°''*`╴ 出獄時間︰2006-10-16 09:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] `.,,.``*
 |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 307 | »
|