| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 9 月 21 日 星期四 |
 | |
|
HAPI* |
|
今日早少少打日記*
琴晚喉嚨不太舒服..
所以12點幾就訓左了-3-!
今日7點鐘起身..
同潔儀一齊番學...
今日要出去排隊呀-\/
MISS CHOI 講野-3- 邊個敢唔聽@@?!
上到課室...
2堂ENG...
BORED TO DEATH!-0- [唔知邊個教我的*
英文堂--------------無人講野 無人傾計-3-
唔係因為MISS 惡..
係因為佢講既野真係好悶!!
個個都好似訓著左咁-3-!
之後一堂MATHS
用左黎做quiz...
無奈的!-\/-"
小息...
無咩MOOD ..
留o係課室同呀M玩一齊玩硬幣-0-"!
之後1堂中史..咳-3-!
2堂ART..
今日MISS CHOI 的心情都幾好的*
佢教我地寫西洋書法..
可惜自己真係一D天分都無-/\-"
寫得好樣呢-\/!
LUNCH*
11個人去左美軒食..
番黎之後LUNCH仲未完..
MISS + SIR [s]佢地要開會..
我地又有多d既時間玩...
呀FRED + 藍曉鋒 o係度玩"HUM"硬幣...咳咳-3-"
[兒童不宜...]
呀FRED用$10 同藍曉鋒賭 睇下佢夠唔夠膽-\/-"
佢最後都做左-3-"
之後仲將個$10 硬幣擲左去COREY度..
唔知頭唔知路 又跟住放入自己個口-3-"
咳咳!*
之後唔知點解將個硬幣擲左去呀屎塊面度..
即係>>>>>>> 呀屎塊比COREY + 藍曉鋒 錫過/\/\!
keke!
2堂中文..
唔知點解我地成班氣氛都好正/\/\"
講到"狡蟲死..." 真係笑死我地了/\/\"
呀SIR 話以前d人用蟲黎講洞穴入面住既動物..
即係好似老虎呀 獅子果D
仲叫我地經過山洞就伸個頭入去睇下..[爛GAG!*]
之後我講::: "咁如果比老虎或獅子追 咁係咪應該話:我比'大'蟲追?!"
成班笑/\/\"
好鐘意呢種氣氛... [比起英文堂真係差好遠!*
放學了.../\/\"
去左花園度做BOARD..
之後又比JESSE 話我地 佢叫我地上番課室做喎-3-"
真煩!*
少少DOWN*-------都唔知自己呢排做咩-\/-?!!!!
[完*]
P.S:::生日快樂!
你也感到快樂麼?!
[知我心者就一定明/\/\!*
|
|
`°''*`╴ 出獄時間︰2006-09-21 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] `.,,.``*
 |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 307 | »
|