琴日比人撞倒隻眼之後..
成晚都痛到訓唔倒-3-"
真係頂佢唔順..
撞倒本大爺之後 SORI都無聲.
好好笑咁望住我就直行直過了-\/-!
------------------------------------------------------
今日起身果陣咳咳地..
DD的頭暈...
為左我愛的MISS陳春華..
我一定要番學/\/\!
今日唔同潔儀番學了..
因為咳咳地 驚會傳染倒佢.
自己搭火車番學...
番到學校...
無咩人仔 嚇死我-3-[以為今日唔使番學-@-!*
過左好耐...D人開始番黎了..
我地就一齊出去排隊了=~=
今日個早會好似好長咁...
可能係自己唔舒服啦..
我地偉大的MR.潘..
講左好多好有義思既野!-\/-"
個SPEECH好長好長..
後MEI我有少少的腳軟..
"MAU" 左o係度..-3-"
MISS[s] 見倒 以為我頭暈-\/-"
咳咳! 我稍作休息咋-@-!!!!
首先就1堂L.E.D..
之後就有GEO..
THEN>>>英文堂..[又係BORED TO DEATH!']
一個大小息...
同劉偉強傾左一陣計咁啦..-3-"
咳-\/-" 佢話我今日唔彴埋佢[o係火車站*]-------------隨緣姐-@-!
小息完之後都係英文..
之後就到中文堂[說話*]了../\/\"
呢2堂我地都玩得好high!/\/\"
黃SIR要我地說話...
抽籤抽到吳文峰果陣 全班靜哂 因為佢好鐘意搞gag!-3-"
佢講既係------"瘦才是美.........."
笑死我地喇真係/\/\!
佢話不同意啦 之後又話我地應該"錬"打拳黎增強我地既體魄*
之後又話打拳可以消磨時間 [講到呢度都無咩問題的*!
then>>
佢話:::打拳可以維持社會秩序 可以令到世界和平...
真係笑死我地喇/\/\!!!!!*
唔知過左幾耐...抽中左我-3-"
咳咳-\/-" 呀M話我搞左好多gag位..
但係我見倒D同學們o係度笑 搞到我講果陣又o係度笑-3-"
東東又望住我笑-3-!!咳咳-@-?!!!!
LUNCH*
陪左呀M番屋企拎野之後..
去左彩園食...
我地玩左好多野/\/\!!!
之後2堂MATHS..
我地班一見倒MISS陳春華[我們的愛人* 就會好興奮..
成班個氣氛都好好/\/\!
派QUIZ PAPER!
咳咳-3- 別提了----好多都提錯題目 聽日真係唔可以再咁啦-\/-!
CHARMING+ 呀FRED+藍曉鋒+呀M+COREY+我等等...狂o係度串嘴../\/\!
成班野一齊o係MISS陳春華面前都照串靚仔..>\/<"!
勁野/\/\* -----實在真係覺得佢好抵死!@
keke...哈..好開心>\/,"
差唔多放學果陣..
MISS 謝飛搵我地 又要做功課-3-"
放左學之後就去左JPC MEETING*
都係悶...死了-\/-"
之後就陪呀屎去搵我愛的MISS陳春華計番D MATHS...
呀屎計得好搞笑/\/\" 哈..>\/,"
之後o係花園玩左一陣...
搭273A番屋企了..
p.s:::
1>>>>靚仔 我地唔排隊會成班一齊反你'一個'
或者可能唔係你一個咁簡單
"痴男怨女"-----聰明人一定會明/\/\!
2>>>我今日MORNING ASS.果陣係特登"MAU"低架=3="
我唔係病貓呀!-\/-