| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 10 月 17 日 星期二 |
 | |
|
<3D沈沒>* |
|
今日7點幾起身..
自己整早餐食*
覺得自己好叻+3+---------[只限今日*
番到學校*
上課室....
第一堂*
MATHS...
比MISS CHAN 無心的暗串-3-!
佢話:: "我知道我地班好多同學爸爸媽咪都係CEO [好想打AOE=3=*]
希望你地會幫學校捐多D錢啦=\/="""
我無意的望左佢一眼*
佢向我奸笑=3=!!----------- 一個奸MISS@\/@!!
之後MATHS quiz ----------- 完全唔識-0-!
之後一堂MUSIC*
個個都好似未訓醒咁*
無咩MOOD=3=
一堂LED...
睇電視...
見倒一個真係好似MR.李偉強....
笑=0=~~~~
小息..
去左圖書館* 呀M :: 唔好咁串嘴好-3-!
番到課室...
呀M話要報仇=0= 將藍曉鋒部計數機收埋去部投影機度=3=
藍曉鋒唔夠高拎番*
之後叫左劉嘉健幫佢-3-
劉嘉健一伸隻手就拎倒=3= 藍曉鋒比我笑左勁耐/\/\!!!
2個都衰的--\/--
一堂中文堂 用左黎做基本評估工作紙*
2堂PE*
MISS又要我地跑-3-!
今次真係好想死了-\/-"
累-\/!!!
LUNCH 去左彩園食*
食得好開心-3-!
番到學校* 都玩得好開心-3-!!
藍曉鋒好淆-0-
笑死我 + 呀M + 呀屎 + 呀波 + 差明 + 呀FRED ETC>\/,"
正--------欲知咩事 問以上之人兄吧-3-!
2堂HOME E*
第一節上理論-----悶-@-!
之後就同我地一齊整蜻蜓..
好有滿足感-\/-
放左學之後...
咳咳!! 呀M:: 下次自己的事自己做-@-"
要我同你一齊做戲=~="
搭70K番屋企*
p.s>>>
1.>>
頭先收倒風 話MISS RING 打左比張銳 + 彭櫻嵐*
我諗好快就倒我地了-3-!!
聽倒之後 我覺得好淆+0+ <<<3D沈沒>>>=3=*
2>>
留CM=333333=! /\/\!
|
|
`°''*`╴ 出獄時間︰2006-10-17 06:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] `.,,.``*
 |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 307 | »
|