| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 9 月 20 日 星期三 |
 | |
|
RED?! |
|
琴晚不太開心的訓..
呀M知咩事!=3="
今日7點鐘就起左身了...
then>>>
番到學校..
今日DAY1 唔使排隊..
上左課室了...
呀M要交身體報告果張野[實在不知道'佢'咩名-\/-"*
上左圖書館..
落番黎了.*
原來今日係我同呀屎都做值日生...
2 X MATHS堂我都狂爭住要擦黑板....
廢事辛苦呀屎啦/\/\----------其實係驚比MILK話我唔錫佢'咳咳'>\/<"
悶悶悶-3-"
之後一堂L.E.D..
要默校歌..
仲諗住岩哂tim!-3-
錯左一個大字.. 搞到我得95分咋-\/-!!!!!!!!
小息..
去左TUCK SHOP 醫醫肚..
之後就上番黎了...
中文一堂..
用左黎做評估..
16/20分咋-/\-
藍曉鋒超勁-0- 佢19分呀!*
[都唔知佢係咪亂咁TICK的-3-!]
2堂P.E...
勁無奈-3-"
年年都係玩果d!
LUNCH...
都係去左彩園食...
聽呀M講故仔/\/\!
LUNCH之後去左HALL了...
選SU... 投左CALENDAR>\/,"!
之後就繼續上HE
悶*10
睇住佢塊面.. 呀M就狂搵我隻手黎玩-3-!
放左學之後..
同ANNA一齊...
傾左好多野..
之後呀M佢地番黎了...
o係度玩罷了-3-"
放左學之後...
同潔儀一齊去搭巴士了..
THAT'S ALL!
P.S::
1>>>正一SEAFOOD仔-3-!
有咩理由唔比用計數機喎?!!
可惡的!
2>> 今日對某的憎恨感不太深了*
或者佢今日無咩咁得罪本小姐/\/\!?
KEKE/\/\"
[呀M知咩事/\/\!*
3>>>呀屎>>>對唔住啦/\/\
哈>\/,"
4>>> RED HOUSE?!
|
|
`°''*`╴ 出獄時間︰2006-09-20 08:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] `.,,.``*
 |
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 307 | »
|