今日7點起身,跟住就番學。番到去都冇咩好做,咁我就等上班(方)跟住睇報子ge時候
miss wong就掉左我同小明ge位,真慘!!小息果陣我就偉哥(忍)泥la,我就去買
三支偉哥pa。跟住到食飯捆陣我地班俾個仆街miss wong留係班(方)留到踏8,佢都
傻ge,跟住佢放我地果陣,我就同小勤係門口果道講粗口話佢,咁我就係學校食lunch。
最後就係上體育堂,我地玩vollyball,唔知點解我次次打個波都去到成幾層樓高,有一次
我打左去何郭佩珍果道,真係勁無奈=.=...。放學果陣我地就番屋企。