今日我番到學校先做功課。=.=做好耐,先做到一樣。
跟住我地就上class-room.........小息果陣食左d野就上番課室玩。
之後就上中文堂,上中文堂果陣,呀芬芬(miss tang)話要睇d功課,腸下有冇做到,
咁我所有中文功課都冇做到呀!!所以俾佢罰冇得出去食lunch!!T.T
咁lunch我地就去做番d野俾佢low!!做完之後,就上去搵豐豐同魚蛋,好彩佢地買左m記番學校食,
咁我就有得食la。呵呵!!!...
lunch time之後,我地就上英文堂,上英文堂果陣時我地都冇野好聽,所以我地就係道傾計,
個傻miss wong都唔理,哈哈。
到放學果陣我地就番屋企la,咁豐子就泥我屋企幫我整野。
咁6點幾佢就走左lu!!
咁我就係屋企冇野好做,咁只有等第二日!!