aukaikit : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
∼☆小傑子★∼ge餅餅!!記住睇最底!..
睇完記住留番個言wor!!
 
 
我 的 資 料

暱稱: ∼*小傑仔*∼
性別: 男
國家: 香港
MORE...
 
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
唔洗番學真開心..呵...
[[*''辛苦ge一日*...
∼冇咩特別ge一日∼
∼傷心ge一日∼
開心ge一日
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
∼我ge好朋友∼
我 的 連 結
尚無任何連結
RSS Feed
2006 年 2 月 23 日  星期四   晴天
   
∼傷心ge一日∼

  今日我番到學校先做功課。=.=做好耐,先做到一樣。

跟住我地就上class-room.........小息果陣食左d野就上番課室玩。

之後就上中文堂,上中文堂果陣,呀芬芬(miss tang)話要睇d功課,腸下有冇做到,

咁我所有中文功課都冇做到呀!!所以俾佢罰冇得出去食lunch!!T.T

咁lunch我地就去做番d野俾佢low!!做完之後,就上去搵豐豐同魚蛋,好彩佢地買左m記番學校食,

咁我就有得食la。呵呵!!!...

lunch time之後,我地就上英文堂,上英文堂果陣時我地都冇野好聽,所以我地就係道傾計,

個傻miss wong都唔理,哈哈。

到放學果陣我地就番屋企la,咁豐子就泥我屋企幫我整野。

咁6點幾佢就走左lu!!

咁我就係屋企冇野好做,咁只有等第二日!!

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 12 | »




 
 
∼留言la!!唔該∼<
♠ ♣ ♥ 個 人 資 料 ♥ ♣ ♠
網名:∼☆小傑子★∼ 電郵:kka1306@yahoo.com.hk
性別:男生 網站:http://blog.qooza.hk/aukaikit
姓名:∼☆小傑子★∼ ICQ:268510658
生日:1993年11月12日 星座:∼☆天蠍★∼ 
娛樂:踩車呀.打下機low 興趣:踩車.打下機咁low
喜愛食品:炸ge野食 喜愛偶像:周國賢
喜歡顏色:藍.黑.白 喜歡卡通:小熊維尼.唐老鴨等等la..