我今朝5:??am先訓,緊住訓到12點幾起身竟食下就飯,食完之後我就同屋企人去又一城shopping,行行下我話去溜冰,佢地又唔去,真係好奴氣。
5點幾就好似平時咁去我呀婆屋企食晚飯,緊住7點幾就走,番到屋企就溫書同上網。