其實,,日日都咁忙..=-=
真係有啲攰架.!
ps.老黎~~生日快樂.!(2/8)
今日先post上黎..你唔洗再講多謝喇xd 我幾有你心.!(記住我畀你個訊息啲數字呀.!)
新吉他=]
雖然唔係白色..
但..算啦..=]
因為我終於可以放任咁放任咁去練喇.!!!
進步 .\_/.!!!!!!
=]
加油啦..!!
聽日放榜喇..
你地真係要轉校?!
唔想你地走呀=-=
但...希望你地係新學校會考得仲好啦.!
到時一齊考大學..
so..我唔可以再懶.!