2010 年 8 月 3 日  星期二   晴天


2010-08-03 分類: 未分類

其實,,日日都咁忙..=-=

真係有啲攰架.!

ps.老黎~~生日快樂.!(2/8)

今日先post上黎..你唔洗再講多謝喇xd
我幾有你心.!(記住我畀你個訊息啲數字呀.!)

 

新吉他=]

雖然唔係白色..

但..算啦..=]

因為我終於可以放任咁放任咁去練喇.!!!

進步 .\_/.!!!!!!

=]

加油啦..!!

 

聽日放榜喇..

你地真係要轉校?!

唔想你地走呀=-=

但...希望你地係新學校會考得仲好啦.!

到時一齊考大學..

so..我唔可以再懶.!



2010 年 8 月 1 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:ps.姓梁的人不宜撞破! )


austin_lun
暱稱: 柯士甸'
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2013-04-24
2011-10-01
2012-08-02
2012-07-31
文章分類
全部 (457)
材料 (10)
未分類 (450)
每月文章