2010 年 6 月 22 日  星期二   晴天


2010-06-22 分類: 未分類

永遠都唔會夠...!!!!!!!!

點解係都要搞到我個時間表亂晒?!

我只係想可以係10:00鐘個陣訓開始訓個爽..

但我要沖涼個陣要有人用個廁所...

部電腦又係要今日掃塵..

我對塵埃敏感..我真係好辛苦..=-=''

日日部冷氣就係到吸塵..

吸完就吹晒去我到..

幾時先會完..?



2010 年 6 月 21 日  星期一   晴天


=口='' 分類: 未分類

如果我係北韓出世..

我真係諗唔到而家會點..=-=''

8:00條街就黑晒..個個都係屋企到睇樣板戲..

套套都差唔多結局..仲要宣傳唔知啲乜鬼政治思想..

人民嘅生活..就係畀''封閉''扣緊..

絲毫沒有接觸外界的權利..

最恐怖..金氏世俗..

二戰後就一直如是..

就是在38度之間..

總是同一種語言..卻生活大不同..

世界盃亦有迫壓?!

北韓的球員..好走..但..

可憐的...辛苦了..

 

金正日的思想..=-=''

 

為生存在香港感到慶幸..

但..如果世界上沒有了通識這個科目...

多好呢...!!!!

成績..

不是差了...我看留級也在趨熱化..

事實是嗎?

還能妄想願望?!



austin_lun
暱稱: 柯士甸'
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2013-04-24
2011-10-01
2012-08-02
2012-07-31
文章分類
全部 (457)
材料 (10)
未分類 (450)
每月文章