如果我係北韓出世..
我真係諗唔到而家會點..=-=''
8:00條街就黑晒..個個都係屋企到睇樣板戲..
套套都差唔多結局..仲要宣傳唔知啲乜鬼政治思想..
人民嘅生活..就係畀''封閉''扣緊..
絲毫沒有接觸外界的權利..
最恐怖..金氏世俗..
二戰後就一直如是..
就是在38度之間..
總是同一種語言..卻生活大不同..
世界盃亦有迫壓?!
北韓的球員..好走..但..
可憐的...辛苦了..
金正日的思想..=-=''
為生存在香港感到慶幸..
但..如果世界上沒有了通識這個科目...
多好呢...!!!!
成績..
不是差了...我看留級也在趨熱化..
事實是嗎?
還能妄想願望?! |