開學就遲歸隊
上三樓 無朋友=-=''
呀MO做班長~~~
開學典禮--肚痛@@''
班務..拎簿
派簿
好多簿..個袋好重!
放學..
返家換衫
之後去食麵..
之後去suey到..
佢地四個打牌(ga.黎.lin.su)
我同呀mo hea..@@''
hea接龍..hea聽歌..
之後去做功課..
然後呀琪黎埋..
6:45做完影評~~
返家.!
而家差兩篇文煩啲...@@
我想練結他呀.t^t
中四--> 義工,DRAMA -->忙
中四--> 玩<功課 -->忙
中四--> 英文>數學 --> 數學(↓) --> T口T
-------------------------------------------------------------------------
中五!!!!!!
1.溫故
2.知新
3.補書+補習
4.drama+玩
我9月要好好咁整理所有中四啲蘇州屎~
301室.T^T
其他fd係4樓同5樓
cryin'.........