增肥呀.T^T
我再唔肥就冇得高架喇..T^T
點樣先可以吸收多啲呀?!
我唔想一年只得個1CM高..@@''
雖然我唔介意女朋友高過我.XD
======================================
10月17日
開學一個月半
為何忙是忙
成績卻跟不上了..
功課上我打分一次比一次差
我怎麼不能再好一些呢?
下一年度我忙碌..我已想像到了
以前我時間不怎樣珍惜
現在的時間忙忙的
我想吉他有成績
我想英文可以再好..
我想有多些時間
我想身體健健康康的畢業..
看到功課..默書..測驗..一次又一次的退步
我很忙!卻忙在知新
很多的學了也忘了
以前的三年..功課上的回憶等於零..
其實我很差
怎麼還有人看好我?! |