2010 年 10 月 17 日  星期日   晴天


THIS IS IT,,;( 分類: 未分類

明珠播緊..

真係唔想MJ咁快死..T^T

佢啲歌好正.!



2010-10-17 分類: 未分類

增肥呀.T^T

我再唔肥就冇得高架喇..T^T

點樣先可以吸收多啲呀?!

我唔想一年只得個1CM高..@@''

雖然我唔介意女朋友高過我.XD

======================================

10月17日

開學一個月半

為何忙是忙

成績卻跟不上了..

功課上我打分一次比一次差

我怎麼不能再好一些呢?

下一年度我忙碌..我已想像到了

以前我時間不怎樣珍惜

現在的時間忙忙的

我想吉他有成績

我想英文可以再好..

我想有多些時間

我想身體健健康康的畢業..

看到功課..默書..測驗..一次又一次的退步

我很忙!卻忙在知新

很多的學了也忘了

以前的三年..功課上的回憶等於零..

其實我很差

怎麼還有人看好我?!



austin_lun
暱稱: 柯士甸'
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2013-04-24
2011-10-01
2012-08-02
2012-07-31
文章分類
全部 (457)
材料 (10)
未分類 (450)
每月文章