今年第一次DRAMA..
OK幾好唔錯..
我整死咗校長.XD
===========================================
次次去完CAMP..都有一大堆野未做=-=
我今次其實真係唔想去,...!
其實我想講
下晝返到黎..冇人..
沖完涼..
4:00到..
鬧鐘就6:15響..
好舒服咁訓..
訓到6:15..個鬧鐘響.,
一睜大眼個廳好黑..仲以為另一日嘅早上咁=-=''
立即去整停佢..
之後就忙到而家=-=
哩幾日好忙...
我想聽日唔返學...=-=''
我真係好攰=[ |