2010 年 11 月 9 日  星期二   晴天


2010-11-09 分類: 未分類

兩日都係咁=-=

我個性格可能就係唔岩早睡早起=-=

次次一按熄個鬧鐘又再訓...

早上都冇溫過書同做功課=-=

兩日都冇係屋企食早餐

兩日都係咁係學校做功課...

會去到幾時  =-=?!

星期六晚...應該有得抖掛...



2010 年 11 月 7 日  星期日   晴天


2010-11-07 分類: 未分類

今年第一次DRAMA..

OK幾好唔錯..

我整死咗校長.XD

===========================================

次次去完CAMP..都有一大堆野未做=-=

我今次其實真係唔想去,...!

其實我想講

下晝返到黎..冇人..

沖完涼..

4:00到..

鬧鐘就6:15響..

好舒服咁訓..

訓到6:15..個鬧鐘響.,

一睜大眼個廳好黑..仲以為另一日嘅早上咁=-=''

立即去整停佢..

之後就忙到而家=-=

哩幾日好忙...

我想聽日唔返學...=-=''

我真係好攰=[



austin_lun
暱稱: 柯士甸'
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2013-04-24
2011-10-01
2012-08-02
2012-07-31
文章分類
全部 (457)
材料 (10)
未分類 (450)
每月文章