怎麼每次翻聽
都有冬日的感覺
暖暖的...烘烘的那一種
都一年了
新的冬天來了
懷疑過去的十五年..懶懶的在被窩中
畢業前還有這體驗嗎?!
---------------------------------------------------------------------
..Krystal;;生日快樂 ;-$
睇返啲歌詞..
其實我都唔想會過得咁快=-=
十六歲 都開始咗五個月
真係會好快 好快就畢業
好驚入唔到大學
好驚
但時間一日一日咁去..
我而家想要一日假去畀我整理下啲野.!
太快我覺得太快大 人生過得太快首歌都太快 冇計要變大 副計要變壞 變老鬼 乜鬼嘢乜鬼嘢乜鬼嘢 都變鬼晒