2010 年 10 月 24 日  星期日   晴天


2010-10-24 分類: 未分類

怎麼每次翻聽

都有冬日的感覺

暖暖的...烘烘的那一種

都一年了

新的冬天來了

懷疑過去的十五年..懶懶的在被窩中

畢業前還有這體驗嗎?!

 

 

 

 

---------------------------------------------------------------------

..Krystal;;生日快樂 ;-$

 



2010 年 10 月 22 日  星期五   晴天


time..isn't enough 分類: 未分類

睇返啲歌詞..

其實我都唔想會過得咁快=-=

十六歲 都開始咗五個月

真係會好快 好快就畢業

好驚入唔到大學

好驚

但時間一日一日咁去..

我而家想要一日假去畀我整理下啲野.!


太快我覺得太快大
人生過得太快首歌都太快
冇計要變大 副計要變壞 變老鬼
乜鬼嘢乜鬼嘢乜鬼嘢
都變鬼晒



austin_lun
暱稱: 柯士甸'
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2013-04-24
2011-10-01
2012-08-02
2012-07-31
文章分類
全部 (457)
材料 (10)
未分類 (450)
每月文章