今日係全方位學習日,期待左呢日好耐,因為唔洗坐係學校個自閉位...
今日7點9起身,冇幾耐禿頭霖打黎,不過冇聽,之後阿廷搵我話同我地1齊去
所以我等埋佢先1齊出門口行去青衣城M記,去到個時牛奶,嘉琪同蔡頭已經係度
之後去買野食,食食下禿頭霖又打黎,不過都係冇聽,之後佢又打俾廷同牛奶
廷叫葉子豪扮打錯,而牛奶就呃佢係美孚,食完野就走,不過我驚會見到禿頭霖
點知入完8達通真係見到...屌...唯有1齊去,搭搭下車我地先記得唔見左蔡頭...
去到岩岩去9點9...等左15分鐘先入到去,因為太空館係10點鐘開
入到去就同牛奶佢地走圍行下,跟住見到+2係到玩太空漫步,哈哈
之後上左上面搵資料,搵完就係度行行企企,同人傾下計,玩下
之後大約12點就去排隊睇電影,套戲無聊到爆,不過答問題個時就幾好玩
嘉琪個岩既答案俾我改左做錯...哈哈,睇完之後點名,影相,之後就走得
本來諗住同牛奶,+2同利永健去旺角買野,點知禿頭霖勁唔知醜咁跟住黎
之後兜下兜下我同+2,牛奶就走得甩,可憐既行永健就走唔甩,結果佢唯有返屋企
去到旺角之後就行朗豪坊,行完就去左大家樂食野,之後去左潮流特區,買左隻手鐲俾阿廷
再買左個銀包俾佢,買完之後就同+2搭車返屋企,之後係屋企坐到6點9左右就同阿廷過長發打邊爐
搭life個陣禿頭霖又sd左個sms俾我...我都費是理佢...去到個時牛奶已經係度...
之後冇幾耐邦邦都黎到,等左陣衰銘同升升都黎左,之後周嘉都黎埋,之後就上去開檯
10個人,冇幾耐+2同阿強都黎到,司徒就話要遲D先黎到,之後開始食啦,冇幾耐司徒都黎埋
食食下就開始猜拳飲酒,衰銘同牛奶塊面都紅哂,而我地都同阿廷乾杯祝佢,食完之後就影相
之後就去左+2屋企擺低d野,阿廷順便見下+2媽媽,之後行左過去灝景灣又行番過去長發
係長發吹吹下水就見到+2媽媽,吹到12點半就行番屋企,成點半先訓...
|