琴日雖然溫完書...但maths都係唔識... 本來諗住9點3左右就訓覺,後尾左望右望都冇人訓 所以唔訓住lu...結果到個test完左都冇訓...之後返左上5C 係上面吹下水,再溫多陣TT,今日居然遲左6分鐘先開考... 11:06先考...今次TT超有信心...可能因為我識掛... 不過都係驚唔合格,而且今次我寫左好多野...最勁都係今次... 平時做完仲有成半鐘,做個時仲要做下停下咁 但今次冇停過,1做就做到得番20分鐘...test完之後就返屋企lu