今日終於開始test lu,1時好驚,因為要計分
1時又唔係好擔心,因為已經看透了...琴日吳子聰幫我買左本地獄少女
今日俾我,可惜我帶左錢但又冇散紙...今日要test 2科
eng同bio,eng勁易...雖然唔知岩唔岩,但起碼可以係篇文度抄到野...
休息個陣上番班房度玩,牛奶係班房見到部爛既計算機...
之後bio,超難,因為冇溫書...test到12點半就放學lu~
佢地又去打機,原本牛奶唔想去,但到最後到俾人迫左去...哈哈
www.xanga.com/av219_chi
my xanga,得閒就去下啦
|