今日朝早唔見阿廷,估唔到最尾1日都唔返 頭2堂中文,聽listening,之後phys,過左lab 過左1堂阿廷冇啦啦返黎...嚇親我,仲以為佢唔返... 第2堂phys做功課,之後2堂bio,係度釀酒,我想飲tim 之後lunch,都係+2媽媽買飯,食完就返上去 之後歐揚薇同衰銘玩,玩到我心痛 lunch之後3堂TT,駁揚薇又俾衰銘玩... 放學之後就拿拿臨返屋企,因為送電腦黎 不過唔係我用,而係細佬用...因為上唔到網 所以夜晚去左豐澤問...