今日頭2堂maths,又俾鬧訓覺,之後英文,有人黎睇堂 再之後係2堂chem,但miss袁冇返,lunch之後係budd 落堂既時間法師啤住我...之後2堂中文... 放學既時間我好似聽到歐揚薇嗌我,但我唔肯定所以冇理到走左 之1同牛奶出葵芳,係門口見到貓王,於是拉埋佢出去 出去到之後係葵芳間叻叻店買保護貼 牛奶個個要入倉拎,我個個唔洗,張野$30...真係貴... 之後上左3樓買左本軍曹第3期~之後再同貓王牛奶行左陣就返屋企