落沙灘玩個時已經12點,但整好個火居然成點幾先整好
仲要細個以前個火,之後我同牛奶,恆,同邦邦佢地都唔知執過幾多次樹枝
+2就冇幾耐已經訓左...而我地就繼續玩火,燒樹枝
玩玩下我地急尿,所以我地就係沙灘放水...真係舒服
冇幾耐又要我地執樹枝,點知有隻狗冇啦啦吠,結果成堆狗都吠
d狗係咁吠我地...仲想追住我地,好彩我地扮唔驚咁慢慢行...
唔知點解開始越黎越大霧,不過冇幾耐又好似細番d...
之後我地係第2度報樹枝,玩玩下大家都開始眼訓
個個都開始訓覺...都唔知黎呢度做乜...?
就係牛奶訓緊既時間邦邦冇啦啦吹大個火
結果d碳彈到牛奶,好彩牛奶係合埋眼,因為差少少中眼,而家只中眼皮
玩玩下阿廷又唔見隻拖鞋,搵左幾耐先搵到...
冇幾耐衰銘嗌肚痛,所以我地6點鐘天都未光就走
搭K52轉西鐵,衰銘係西鐵站去廁所,邦邦就唔知點解佢張8達通用唔到
要整,5日後先有得拎,邦邦就話可以係因為拎黎潑火潑壞左...
等衰銘去完廁所之後就走lu,去到南昌又要等+2入8達通,等邦邦買飛
行去搭機鐵,行錯左去香港個邊...之後行番過去番青衣個邊
大約8點返到屋企,沖完涼就訓到2點半
4點鐘同阿爸阿媽出荃灣買皮鞋,之後原本諗住去豐澤買相機
點知冇,於是我地去左百老匯買,Panasonic FX9,唔算新,差唔多$3000
送512mb SD咭,機套,保護貼同card holder
買完就搭車入屯門食飯,食到8點半左右就坐舅父車返屋企
|