今日都係坐舅父車入屯門~ 係屯門食開年飯,食完就即刻洗頭啦... 之後到夜晚就同健哥走,我問佢拎左飛紅萬~ 可惜煲煙一半就要上車... 之後過左長發搵+2出糧,係+2屋企坐到11點就落去搵阿強 跟住買糖水去後樓梯食,冇幾耐雞眼大都黎左~ 傾左一陣就返屋企lu~